Teraz jest 25 lutego 2024, o 16:24 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Co zrobić?

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób, które zrezygnowały z antykoncepcji i zaczęły praktykować naturalne metody rozpoznawania płodności (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB

Co zrobić?

Postprzez kukułka » 4 grudnia 2006, o 08:44

Co mozna zrobic i ajk pomóc organizmowi, by po odstawieniu tabletek wszystko wrócilo do normy (sluz itd).
Ostatnio edytowano 4 grudnia 2006, o 14:03 przez kukułka, łącznie edytowano 1 raz
kukułka
Domownik
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 22 kwietnia 2004, o 13:55
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez NB » 4 grudnia 2006, o 09:07

Czekać cierpliwie minimum 3 miesiące od odstawienia, pić dużo wody aby wspomóc oczyszczanie organizmu. I jeszcze raz cierpliwie czekać.
NB
Administrator forum
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 18 września 2003, o 09:52
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kajanna » 4 grudnia 2006, o 09:43

Długotrwałe branie pigułek może powodować niedobory magnezu i witamin z grupy B - należy owe niedobory uzupełnić (szczególnie ważny dla prawidłowego przebiegu cyklu jest magnez).
kajanna
Domownik
 
Posty: 348
Dołączył(a): 19 sierpnia 2005, o 19:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez espree » 9 grudnia 2006, o 12:47

Ja brałam przez kilka miesięcy Periofem (zjadłam 2 opakowania, starczyło chyba na pół roku) - zawiera witaminy, żelazo, itp. Polecany dla kobiet stosujących antykoncepcję hormonalną.

Plus oczywiście Magnez i witamina B6.
espree
Przygodny gość
 
Posty: 29
Dołączył(a): 15 lipca 2006, o 20:34

Postprzez kukułka » 2 stycznia 2007, o 15:55

a 1.5 roku to długotrwałe? chyba tak... Jak myślicie??
kukułka
Domownik
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 22 kwietnia 2004, o 13:55
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Hanka » 2 stycznia 2007, o 16:23

To zalezy z czym porownywać. Tak czy tak organizm może potrzebowac trochę czasu na odtrucie. Nie brałaś magnezu wraz z pigułkami? Bo powinno się tak robić, przynajmniej okresowo. Teraz uzupełnij magnez i witamini i czekaj spokojnie na okres. Może bedziesz należeć do grona kobiet, które dostają miesiączkę w pierwszym miesiącu.
Hanka
Bywalec
 
Posty: 118
Dołączył(a): 22 września 2006, o 12:30
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez kukułka » 2 stycznia 2007, o 16:37

Własnie zcekam i wierzyc mi sie nei chce, ze bedzie jak w zegarku. Magnezu nie bralam. zreszta zawsze miałam z nim problem. teraz biore folik i wit A+E
kukułka
Domownik
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 22 kwietnia 2004, o 13:55
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez kukułka » 2 stycznia 2007, o 16:43

A w jakiej dawce i w jakim preparacie najlepiej ten magnez??
kukułka
Domownik
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 22 kwietnia 2004, o 13:55
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Iris » 2 stycznia 2007, o 19:20

Dobre preparaty to np. Slowmag B6 i MGB6, profilaktycznie bierze się 2 tabl (Slowmag) lub 1 (MGB6), w niedoborach magnezu można brac więcej.
Iris
Przygodny gość
 
Posty: 32
Dołączył(a): 5 grudnia 2006, o 16:49

Postprzez kukułka » 2 stycznia 2007, o 23:34

Jeszcze ni ejestem w stanie stwierdzic, czy i jak dużego bałaganu narobiły mi tabletki, bo jeszce wczesnie na to, ale juz sie tego boje.... Jestem prawie pewna, ze cos namieszaly. nie wiem, czemu tak po prostu. Ja nie chce tego bałaganu. Nie teraz
kukułka
Domownik
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 22 kwietnia 2004, o 13:55
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez espree » 6 stycznia 2007, o 18:58

kukułka napisał(a):Jestem prawie pewna, ze cos namieszaly. nie wiem, czemu tak po prostu.


Twoje zamartwianie i stresowanie się "na zapas" może wyrządzić tyle samo szkody, moim zdaniem.

:?
espree
Przygodny gość
 
Posty: 29
Dołączył(a): 15 lipca 2006, o 20:34

Postprzez kukułka » 6 stycznia 2007, o 23:02

Na razie wiem tyle, ze moj pierwszy potabletkowy cykl byl 29-dniowy. Czyli OK. Jak z fazami nie wiem, bo nie sprawdzam, ale mam nadzieje , ze wszytkie byly.
kukułka
Domownik
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 22 kwietnia 2004, o 13:55
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Hanka » 7 stycznia 2007, o 12:08

Dobrze byloby sprawdzać, bo pierwsze cykle mogą być bezowulacyjne.
Hanka
Bywalec
 
Posty: 118
Dołączył(a): 22 września 2006, o 12:30
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez NB » 31 stycznia 2007, o 09:51

Znalzałam dobry suplement witaminowy nazywa się VitalWoman:
http://zdrowiebezrecepty.pl/index2.php? ... vitalwoman
NB
Administrator forum
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 18 września 2003, o 09:52
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kukułka » 31 stycznia 2007, o 14:28

Czemu on miałby słuzyc w mojej sytuacji, bo nie rozumiem...
kukułka
Domownik
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 22 kwietnia 2004, o 13:55
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez NB » 31 stycznia 2007, o 15:18

Chodzi o uzupełnienie witamin i składników mineralnych.
NB
Administrator forum
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 18 września 2003, o 09:52
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do NPR po odstawieniu antykoncepcji hormonalnej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron