Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 13:47 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Śluz płodny w okresie karmienia piersią

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB

Śluz płodny w okresie karmienia piersią

Postprzez karolix2 » 3 grudnia 2007, o 13:05

Proszę o pomoc w związku z tym, że jestem po urodzeniu pierwszego dziecka i nie mam jeszcze doświadczenia w obserwacjach poporodowych. Cały czas karmię moją 8 tygodniową córeczkę piersią, maksymalna przerwa pomiędzy karmieniami to 5 godz w nocy, ale daję dziecku smoczek tylko do zasypiania. W ciągu dnia karmię ją co 2,5 godziny, w nocy jedna przerwa 5 godzin, a potem co 3 godziny. Od 4 tygodnia po porodzie obserwowałam śluz niepłodny ( biały, gęsty ), dopiero zauważyłam zmianę śluzu po współżyciu ( następnego dnia pojawia się śluz płodny i utrzymuje się przez 5-7 dni ). Taka sytuacja już pojawiła sie drugi raz i nie wiem czy jest to naturalne, czy mam się spodziewać szybkiego powrotu płodności. Dodam, że temperatura utrzymuje się na stałym poziomie 36,6 a szyjka jest półmiękka przez cały czas. Proszę o pomoc.
Dziękuję za odpowiedzi
karolix2
Przygodny gość
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 grudnia 2007, o 12:51
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez kukułka » 3 grudnia 2007, o 13:08

a jestes pewna, ze dzien po wspolzyciu to sluz, a nie pozostalosc nasienia?
kukułka
Domownik
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 22 kwietnia 2004, o 13:55
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez karolix2 » 3 grudnia 2007, o 13:20

raczej tak, pojawia się następnego dnia po współżyciu wieczorem
karolix2
Przygodny gość
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 grudnia 2007, o 12:51
Lokalizacja: Wejherowo