Teraz jest 11 maja 2024, o 07:55 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

NPR PO PORODZIE (CESARKA)

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB

NPR PO PORODZIE (CESARKA)

Postprzez Gość » 11 sierpnia 2005, o 12:37

WITAJCIE

KILKA MIESIĘCY TEMU PISAŁAM...28.06 URODZIŁAM MAŁGOSIĘ - MIESIĄC PRZED TERMINEM, ALE WSZYSTKO JEST SUPER. MAŁA ROŚNIE JAK NA DROŻDŻACH, JEST SPOKOJNA I UROCZA.
MAM PYTANIE ZWIĄZANE Z PRAKTYKOWANIEM NPR PO PORODZIE. JA JESTEM WCIĄŻ ZIELONA W TYM TEMACIE, CHOĆ KORZYSTAM Z LITERATURY.
KIEDY NALEŻY ZACZĄĆ MIERZYĆ TEMPERATURĘ? JAK JEST ZE ŚLUZEM, O SZYJKĘ NAWET NIE PYTAM, BO TU WCIĄŻ JESTEM CIEMNA JAK TABAKA:-)
MAŁĄ KARMIĘ PIERSIĄ NA ŻĄDANIE. W NOCY BYWA RÓŻNIE, ALE OGÓLNIE - WSTAJĘ CO NAJMNIEJ 2 RAZY. ZDARZA SIĘ BUTLA Z HERBATKĄ Z KOPERKU, RAZ BYŁO DOKARMIENIE, BO MNIE "WYSUSZYŁA" I PŁAKAŁA DALEJ, ŻE GŁODNA.
MIAŁAM CIĘCIE CESARSKIE (UŁOŻENIE MIEDNICOWE).
BARDZO SIĘ BOJĘ KOLEJNEJ CIĄŻY W KRÓTKIM CZASIE CHOĆBY ZE WZGLĘDU NA TO, ŻE MIAŁAM CESARKĘ I KOLEJNA CIĄŻA TO TEŻ CESARKA. W KLINICE POWIEDZIELI - CO NAJMNIEJ 2 LATA, MÓJ LEKARZ - TRZY...JA TEŻ CHCĘ TYLE GDZIEŚ POCZEKAĆ...
CZY PRZY KARMIENIU PIERSIĄ MOGĘ KORZYSTAĆ Z TESTÓW OWULACYJNYCH? CZY POMIARY TEMPERATURY MAM ROBIĆ JUŻ TERAZ? POMÓŻCIE.
Gość
 

Postprzez ańa » 12 sierpnia 2005, o 08:04

Jeśli czytasz literaturę to już powinnaś chyba jednak coś wiedzieć;)

Temperaturę zacznij mierzyć od jutra. Zasada prosta-mierzysz rano po przebudzeniu-czyli zanim z łóżka wstaniesz. Zawsze o tej samej porze. JA np. mierzę zawsze o 7:00, czasami jest poślizg minutowy,a le to nie ma znaczenia, godinny już tak.