Teraz jest 22 maja 2024, o 04:24 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

prosze o pomoc w interpretacji

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB, milgosia

prosze o pomoc w interpretacji

Postprzez Haniek » 21 grudnia 2004, o 00:37

jestem początkującą npr-owiczką :D .od trzech miesięcy prowadze obserwacje.poprzednie cykle mialy dlugosc 32 i 38 dni ( zwylke sa nieregularne do 57 dni).oto dane nowego cyklu:
Dzień 1do 9 -@
10- 36,45 II
11- 36,5 II
12- 36,45 II
13- 36,5 II
14- 36,97 II-przeziebienie
15- 36,85 II-przeziebienie
16- 36,85 II-przeziebienie
17- 36,7 n,p -przeziebienie
18- 36,8 n,p -przeziebienie
19- 36,62 n,p -przeziebienie
20- 36,5 II
21- 36,5 śl ,m
22- 36,5 r,sl
23- 36,3 n,l
24- 36,4 r,sl
25- 36,4 r,sl
26- 36,4 r,sl
27- 36,4 r,sl
28- 36,4 w,sl
29- 36,4 w,sl
30- 36,5 r,p
31- 36,71 r,n
32- 36,8 r,n
33- 36,69 r,p
34- 36,67 r,p
35- 36,65 r,p
36- 36,5 r,p
37- 36,6 r,p,bp
38- 36,6 l,n,p,bp
39- 36,5 r,n,wo,bp
40- 36,9 n,l,pc,bp
41- 36,7 n,l,pc,bp
42- 36,71 n,r,pc,bp
43- 37,0 n,r,l,bp
44- 36,9 n,l,bp
45- 36,88 n,l,r,bp
zastosowane ozaczenia:II-sucho, n-nieprzejrzysry , r-rozciągliwy,wo-wodnisty, i-lepki, pc-przyczepny,
sl-slisko.bp-bolesne piersi. :oops: doprawdy nie wiem jak interpretować ten cykl :?: .z poprzednimi dwoma nie miałam większych problemów.może żle oznaczam śluz,ale tych temperatur to juz nie rozumiem, bo to nie trzyma się kupy. Dodam, że temp. mierze zawsze o stałej porze(6 godz.)w odbycie, po średnio 6 godzinnym śnie. Dziękuje za każdą pomoc.
Haniek
Przygodny gość
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 października 2004, o 23:57

Postprzez wika » 21 grudnia 2004, o 09:52