Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 17:32 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Zakłócenia temp.

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB, milgosia

Zakłócenia temp.

Postprzez Tori » 9 września 2004, o 09:29

Witam, jako że jestem zupełnie początkująca w dziedzinie NPR :oops: mam kilka pytań.
Wzrost temepratury nastąpił w dniach pt-niedz, a więc dokładnie w czasie dni ślubu :) dlatego odrzuciliśmy te kilka dni traktując je jako zakłócenia (wiadomo stres, zmęczenie brak snu itd), nie wiem przez ile dni temperatura może być podwyższona z powodu właśnie tego ślubnego zamieszania ??? czy już od poniedziałku po ślubie mogę uznac że to ten właściwy wzrost?
Ponadto jutro wyjeżdżamy w podróż poślubna do Włoch - a więc zmiana klimatu, podróż samolotem itd - czy to moze mieć wpływ na wzrost temp.?
czy jeśłi i tak jestem już w fazie temp. wyższych to wyjazd i ew. zawirowania nie mają zbyt dużego znaczenia. Dodam, że na razie chcemy żyć we dwójkę :D a na dzidzię trochę poczekać.
Z góry dziękuję.
Tori
Przygodny gość
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 września 2004, o 15:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez NB » 9 września 2004, o 11:51

Witaj Tori,
Wszystkiego Dobrego z okazji wejścia na Nową Drogę Życia !
Nie piszesz nic o śluzie. Temperatura mogła podnieść się na skutek stresu i zamieszania zwiazanego ze ślubem, ale nic nie wiemy jaki był objaw śluzu. Nie wiemy też w którym dniu cyklu jesteś. Jeżeli temperatura jest podwyższona i śluz potwierdził odbytą owulację (tzn. zaczał wysychać) to znaczy, ze jesteś w fazie III niepłodności bezwzględnej.