Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 17:02 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Czy można nawilżyć termometr

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB, milgosia

Czy można nawilżyć termometr

Postprzez biedronka » 9 lipca 2004, o 10:07

Jestem bardzo początkująca w sprawach npr. Pani w poradni rodzinnej zaleciła mi mierzyć temperaturę w pochwie, bo jak stwierdziła "ma córkę spod języka". Mam (może głupie) pytanie. Jak głęboko należy wsunąć termometr? Mierzenie sprawia mi ból, więc postanowiłam nawilżać termometr żelem intymnym Feminum.Czy nie przekłamuje to pomiaru i czy nie zaburza obrazu śluzu? A może poślinić termometr?
fajnie, ze istnieje takie forum. Będę wdzięczna za pomoc.
biedronka
Bywalec
 
Posty: 137
Dołączył(a): 8 lipca 2004, o 20:18

Postprzez NB » 9 lipca 2004, o 23:09

Delikatnie wkładasz termometr poruszając nim troszeńkę, aż poczujesz opór. Na siłę nie pchaj.
Można zwilżyć go śliną (oby nie nagrzać w ustach), albo lepiej żelem do USG , Feminum albo K&Y . Żel nie powinien zaburzyc obrazu śluzu, ale nie naduzywaj go jesli nie jestes pewna. Pytaj, bo nie ma głupich pytań, tylko moga byc głupie odpowiedzi. Pozdrawiam. 8)
NB
Administrator forum
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 18 września 2003, o 09:52
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez biedronka » 10 lipca 2004, o 14:20

Bardzo dziękuję za odpowiedz. Czuję się jeszcze zagubiona w sprawach npr, bo moje obserwacje prowadzę od 12 dni. Pozdrawiam serdecznie.
biedronka
Bywalec
 
Posty: 137
Dołączył(a): 8 lipca 2004, o 20:18

Postprzez NB » 12 lipca 2004, o 08:08