Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 13:58 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Pierwsze próby z termometrem PROSZĘ O WSKAZÓWKI

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB

Pierwsze próby z termometrem PROSZĘ O WSKAZÓWKI

Postprzez Agi27 » 9 maja 2005, o 14:05

Jestem początkująca jeśli chodzi o planowanie dzidzi, ustalając dni największej płodności poprzez mierzenie temperatury.
Mam już jedno dziecko, nieplanowane ALE KOCHANE BARDZO (córcia ma 9 lat)
Zaczęłam to robić w obecnym cyklu (obecnie 15 dc), ale nie wiem czy robię to dobrze.
Urzywam do mierzenia temperatury termopmetru ELEKTRONICZNEGO (bo mierzy szybciej :D ), mierzę zawsze rano ale nie o jednej porze, np. jest to godzina 7,8,9 rano, w zależności od dnia (w pochwie). Jak się to ma do przydatności tego wykresu?

Prosze o wskazówki
Agi27
Przygodny gość
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9 maja 2005, o 13:50
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez XXX » 9 maja 2005, o 14:42

...
Ostatnio edytowano 2 czerwca 2005, o 12:37 przez XXX, łącznie edytowano 1 raz
XXX
Przygodny gość
 
Posty: 30
Dołączył(a): 20 marca 2005, o 15:29

Postprzez AniaL » 9 maja 2005, o 14:45

Moim zdaniem najlepiej jest gdy temperaturę mierzy się o stałej porze zwykłym rtęciowym termometrem, gdyż elektroniczne są niedokładne i mogą dawać częste skoki temperatury. Temperaturę trzeba mierzyc przed wstaniem z łóżka i tak jak powiedziałam najlepiej jest o stałej porze, wiec można nastawić sobie zegarek np 7 zmierzyć temperaturke i dalej iść spać. :lol:
Najlepiej jest mierzyć ja zaraz po zakończeniu miesiączki aby zobaczyć kiedy nastąpi skok temperatury, który wskazuje na okres okołoowulacyjny. Powodzenia.
AniaL