Teraz jest 1 maja 2024, o 00:02 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

problemy z płodnością a celiakia

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB

problemy z płodnością a celiakia

Postprzez Gagusia » 13 października 2010, o 15:00

Może to już Wam znana sprawa, ja jestem lekarzem, a dowiedziałam się właściwie przypadkiem, że ma to związek. Może się komuś z Was starających się przyda.
Celiakia dotyczy 1 na 150 osób w naszym kraju, z czego około 90% przypadków jest nierozpoznanych, bo przebiegają łagodnie albo nietypowo. Nieraz jest rozpoznawana w wieku dorosłym i czasem objawia się zaburzeniami płodności. Doktor zajmujący się od lat celiakią u dzieci na wykładzie mówił, że nieraz są pacjentki, które od lat nie mogą zajść w ciążę, a niedługo po rozpoznaniu i przejściu na dietę bezglutenową okazuje się, że pojawia się dziecko...
Gagusia
Przygodny gość
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 grudnia 2005, o 17:48

???

Postprzez anusia28 » 14 października 2010, o 14:59

Witam,

Czy mogłabyć coś więcej napisać na ten temat. Trochę czytałam na ten temat ale byłoby fajnie dowiedzieć się od kogoś kto ma jakieś doświadczenie w tej sprawie. Mam mały problem z zaściem chociaż robiłam prawie wszystkie badania i wyszło że jestem okazem zdrowia. Staramy sięz mężem prawie 2 lata. Z góry dziękuję.
anusia28
Przygodny gość
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 września 2010, o 19:36

Postprzez Gagusia » 14 października 2010, o 21:10

Tak jak napisałam, dowiedziałam się dość przypadkowo, bo poszłam na wykład na pokrewny temat. Więc tyle wiem, co zapamiętałam. Ale mogę spróbować zgłębić temat, ewentualnie ustalić, kto w tym ma doświadczenie.
Gagusia