Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:00 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Początkująca prosi o porade;)

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB

Początkująca prosi o porade;)

Postprzez martusiek03 » 12 października 2010, o 11:40

Witajcie:) jestem tu nowa i całkiem zielona:D chciałabym skorzystać z Waszej pomocy. Może na początek napisze troszke o sobie- mam 22 lata, mam faceta 6 lat starszego, od 3 lat biore pigułki antykoncepcyjne( zaczeło się od Dainy 35 ze względu na trądzik i baaaaardzo nieregularne cykle- praktycznie nie byłam w stanie określic kiedy będę miec miesiaczke:/). Jestem b. zadowolona z tej metody bo prócz możliwości kochania się codziennie to jeszcze mam skąpe i niebolesne miesiączki co było moim koszmarem;) Ogólnie czuje się bdb:)
Przejde może do rzeczy- czytałam troszke na temat NPR ponieważ planuje dziecko w najbliższym czasie i proszę o waszą pomoc;)
Otóż mam pewnien problem- są nim białe, średniogęste i lepkie upławy. Występują codziennie od kiedy zaczełam miesiączkować( byłam u kilku lekarzy wszyscy zgodnie orzekli że ten śluz wytwarza duża nadżerka rzekoma której nie można jeszcze usunąć wiec musialam nauczyc sie z tym życ;) Tak więc mój śluz nie zmienia się w trakcie cyklu- nie zależnie czy stosuje antykonc. czy nie. Czy mogę w takim razie polegać tylko i wyłącznie na temp. do wskazania dni płodnych? Czy to raczej nie wiele da i musze kochać się na 'oślep' heh:)
Pozdrawiam! [/u]
martusiek03
Przygodny gość
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12 października 2010, o 11:37

Re: Początkująca prosi o porade;)

Postprzez magna » 12 października 2010, o 14:19