Teraz jest 9 maja 2024, o 16:53 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Jestem kompletnie "zielona"

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB

Jestem kompletnie "zielona"

Postprzez Madzia23 » 29 lipca 2004, o 23:29

Witam wszytkich serdecznie :D .Mam na imie Magda,mam 23 lata i jestem z Gdyni.Mam parę pytań do stałych forumowiczów :oops:

1.Zauważyłam,że na tym forum dużo przewija się wiele kwesti związanych z Bogiem.Czy to forum jakieś katolickie,albo oaza rodzin?Wiem,że to głupie pytanie ale bardzo mnie intryguje.

2.Ja staram się o dziecko z moim chłopakiem od stycznia i nam nie wychodzi.Bardzo chcielibyśmy mieć dzidziusia,ale jak na razie brak tych upragnionych II kreseczekCzytam sobie o obserwacji śluzu,mierzeniu tempki itp.Ale czy te metody są na 100% wiarygodne?

Polecam też forum www.baybus.net dla tych którzy chcieliby więcej informacji zaczerpnąć na te same tematy i poznać opinie i doświadczenia innych przyszłych mam.

Pozdrawiam wszystkich :D
Ostatnio edytowano 29 lipca 2004, o 23:32 przez Madzia23, łącznie edytowano 1 raz
Madzia23
Przygodny gość
 
Posty: 25
Dołączył(a): 29 lipca 2004, o 20:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Jestem kompletnie "zielona"

Postprzez Madzia23 » 29 lipca 2004, o 23:30

:D
Madzia23
Przygodny gość
 
Posty: 25
Dołączył(a): 29 lipca 2004, o 20:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez NB » 30 lipca 2004, o 08:33

Witaj !
Spróbuję odpowiedzieć na Twoje wątpliwości: