Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:07 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

temperatura

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB

temperatura

Postprzez magdabi » 5 marca 2007, o 21:36

Czy duphaston ma wpływ na temperature?
magdabi
Przygodny gość
 
Posty: 14
Dołączył(a): 5 marca 2007, o 11:08

Postprzez asikp » 6 marca 2007, o 09:19

Witam,
powiem szczerze że nie jestem pewna (bo nie jestem lekarzem) ale mi na temp. wpływa tylko clo. (znacznie wyższa do 37.1). Później spada i podczas brania dupastonu (to będzie mój drugi cykl) nie zauważyłam zmian jeżeli chodzi o temp. ale mogę się mylić.
Kilka miesięcy temu brałam również samą luteinę (od 16 dc a owu zwykle koło 19-20 dc). Wtedy też nie zaobserwowałam jakiś istotnych wahnięć.
Pozdrawiam
:D
asikp
Domownik
 
Posty: 729
Dołączył(a): 20 lipca 2006, o 09:50
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez magdabi » 6 marca 2007, o 09:51

Na ulotce do duphastonu napisane jest że nie ma działania termogennego,czyli że nie podnosi temperatury tak mi sięwydaje?
magdabi
Przygodny gość
 
Posty: 14
Dołączył(a): 5 marca 2007, o 11:08

Postprzez asikp » 6 marca 2007, o 10:09

Jeżeli nie działa teratogenno to znaczy że nie ma negatywnego wpływu na dziecko (w przypadku ciąży). To nie ma nic wspólnego z temperaturą.
Jezeli leki nie mają działania teratogennego mogą być stosowane przez kobiety cięzarne.
asikp
Domownik
 
Posty: 729
Dołączył(a): 20 lipca 2006, o 09:50
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez magdabi » 6 marca 2007, o 10:16

Ale ja sprawdziłam na ulotce i tam pisze że nie ma działania TERMOGENNEGO! A o działaniu TERATOGENNYM nic nie pisze.A przy okazji poznałam nowe słowo :D
magdabi