Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:28 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

laparoskopia...czy ktoras z Was jest po tym??

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB

laparoskopia...czy ktoras z Was jest po tym??

Postprzez jolka79 » 31 stycznia 2006, o 09:00

Prosze o porade, jestem po wizycie u lekarza...czeka mnie zabieg laparoskopii, zaczynam sie tego bać...rpsze o podzielenie sie doswiadczeniami,z kobietami ktore to przezyly
jolka79
Przygodny gość
 
Posty: 85
Dołączył(a): 25 listopada 2005, o 13:54
Lokalizacja: sląsk

Postprzez NB » 31 stycznia 2006, o 09:36

WItaj. Pozwolę sobie zabrać głos mimo iż nie przeżyłam zabiegu laparoskopii , natomiast wiele razy asystowałam przy nim.
Wiem, że pobyt w szpitalu jest zawsze stresem,lecz laparoskopia jest metodą mniej inwazyjną niż tradycyjna operacja.
Mam nadzieję, ze wypowiedzą się panie, które przeszły taki zabieg i podtrzymają Cię na duchu :-)
NB
Administrator forum
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 18 września 2003, o 09:52
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jolka79 » 31 stycznia 2006, o 10:05

asystowałas....czyli wiesz jak to wyglada, a czy znasz jakies opinie kobiet na ten temat??
jolka79
Przygodny gość
 
Posty: 85
Dołączył(a): 25 listopada 2005, o 13:54
Lokalizacja: sląsk

Postprzez roksii29 » 31 stycznia 2006, o 21:00