Teraz jest 2 maja 2024, o 18:58 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Luteina

Forum pomocy - ginekologiczne problemy zdrowotne.

Moderatorzy: admin, NB, agulla

Luteina

Postprzez Maria » 14 kwietnia 2005, o 16:49

Nie znam się a chciałabym rozszerzyć horyzonty :)
Na czym polega "wywoływanie" okresu u dziewczyn, które twierdzą, ze "spóźnia"się juz 2-3 tygodnie. Jak długo się to bierze?
Czy dobrze myślę, ze to przypomina progesteron i oszukuje organizm, ze juz jest po owulacji, a więc okres będzie skutkiem ODSTAWIENIA luteiny po iluś tam dniach przyjmowania?
To jest ostatnio bardzo popularne i chcę wiedziec co się za tym kryje
Maria
Domownik
 
Posty: 501
Dołączył(a): 17 marca 2004, o 15:23
Lokalizacja: Irlandia

Postprzez kasik » 15 kwietnia 2005, o 22:54

Ja bralam Luteine przy torbilu na jajniku. Bylo to jakos od 21 dnia cyklu, 7 dni, potem odstawienie i zaraz okres. Niestety nie pomoglo. A na wywolywanie tez sie jakos bierze 7 albo 10 dni przed okresem, zaraz po odstawieniu ma sie pojawic @. A Twoje domylsy Mario sa chyba dobre, wiem napewno te Luteina to progesteron, no a jak wiadmo po odstawieniu pojawia sie @. Niestety wiecej sie nie wypowiem.....moze ktos bardziej zorientowany?

Pozdrawiam:)

Kasik
kasik
 

Postprzez anorka » 16 kwietnia 2005, o 11:35

Ja też brałam luteinę. Może ona pomóc przy bardzo przedłużających się cyklach bez widoku na owu, bierze się przez 5-10 dni i przychodzi krwawienie. Trzeba pamiętać, że to nie zawsze jest @, czasem to tylko krwawienie z odstawienia. W ostatnim cyklu miałam tak, że po odstawieniu luteiny za 3 dni była owulacja i po niej piękna 12 dniowa faza lutealna i potem normalna @. Najlepiej brać luteinę od 3 dpo na wzmocnienie fazy lutealnej, chociaż czasem jest inaczej...