Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:38 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

pierwsza wizyta...

Forum pomocy - ginekologiczne problemy zdrowotne.

Moderatorzy: admin, NB, agulla

pierwsza wizyta...

Postprzez strzyga_18 » 27 grudnia 2004, o 10:42

mam taki problemik. chciałabym się wybrać na pierwszą wizytę u ginekologa, ale za bardzo nie wiem, gdzie pójść, no i trochę się boję... nie mam zaufania do lekarzy 'państwowych', więc zastnawiam się nad wizytą u prywatnego... może mi ktoś coś podpowiedzieć??? nie mam jeszcze doświadczenia w tej sprawie, więc czy ktoś mógłby podać namiar na jakiegoś dobrego w Warszawie??? aha i jeszcze jeśli bym jednak poszła do państwowego to to podlega jakiejś rejonizacji, czy coś? a co do praywatnego to ile taka wizyta może kosztować? będę wdzięczna za pomoc :)
strzyga_18
 

Postprzez kukułka » 27 grudnia 2004, o 11:36

U prywatnego wizyta ok. 50 zł, państwowe przychodnie działaja tak, ze niby sie jest przypisanym do rejonu, ale można iść do dowolnej przychodni nawet w innym mieście, jeśli tylko ta przychodnia podlega pod tę samą Kasę Chorych co Twoja rodzima. Wazne jest, zeby zabrać e soba dyskietę (tę podobna do karty magnetycznej), bo jesli jej nie weźmiesz, za wizyte każ Ci płacic nawet w państwowej przychodni.
kukułka
Domownik
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 22 kwietnia 2004, o 13:55
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez K-ulka » 28 grudnia 2004, o 00:38

Ja chodzę do przyhodni na Karową - czyli państwowo. Pollecić mogę dwie lekarkii: Małecką i Drągowską - bo je znam, ale nie o wszystkich słyszałam pochlebne opinie.
Niestety, sporo wcześcniej trzeba się zapisać

Pozdrawiam
Ulka
K-ulka
Przygodny gość
 
Posty: 30
Dołączył(a): 22 września 2004, o 00:40
Lokalizacja: Warszawa