Teraz jest 24 września 2020, o 10:54 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

bromek

Forum pomocy - ginekologiczne problemy zdrowotne.

Moderatorzy: admin, NB, agulla

bromek

Postprzez milgosia » 21 czerwca 2007, o 18:59

Jak czułyście się po bromergonie? Ja na razie wzięłam tylko 1/2 tabletki na noc przez dwa dni, ale rano czułam się paskudnie, mdłości, wymioty, było mi słabo i tak przez pół dnia.
Byłam u lekarza, kazał mi zmienić na bromcorn, bo niby to samo, ale nieco inny skład, może to się przyjmie. W razie problemów mam się zgłosić jak najszybciej i wtedy będziemy myśleć co dalej.
Podobno to przejściowe, takie samopoczucie. Ale zdecydowanie niefajne i nie wiem, jak długo to potrwa. Na razie popijam odgazowaną pepsi, bo łagodzi mdłości i mogłam nareszcie zjeść jakiś obiad, ale co dalej? Macie jakieś rady ?
milgosia
Moderator forum
 
Posty: 742
Dołączył(a): 18 sierpnia 2006, o 13:41
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Dona » 21 czerwca 2007, o 22:30

hmm, ja ci nie pomoge, bo.. po bromergonie nie czułam sie źle, z tego co pamietam ( hmm pamiec mi szwankuje, ostatnia tabletke wzielam miesiac temu.... :oops: :oops: :oops: ) dokuczały mi tylko zawroty głowy, jak np gwałtownie wstałam z łozka, czy cos takiego...

ale skojarzyłam je z tym lekiem dopiero po jakimś czasie.. :oops: :oops: :oops:

Takze nie odczułam źle tej kuracji..
Brałam 2 tabletki dziennie.

ja Ci współczuje...
Dona
Domownik
 
Posty: 353
Dołączył(a): 21 kwietnia 2006, o 10:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kręciołek » 22 czerwca 2007, o 09:12

Ja też po bromku czuję się strasznie.
Rzeczywiście Bromocorn jest nieco lepiej tolerowany - taki bromek "light" :wink: Jesli to nie pomoże są inne leki obniżajace prolaktynę bez skutków ubocznych, tyle że droższe no i lekarze nie chcą ich przepisywać.
Pomoc sobie można przez branie tabletki bezpośrednio przed snem i nie na pusty żołądek (zjeść choć odrobinkę chleba), popić sporo. Ponoć na mdłości mozna brać Torecan.
Pocieszajace jest to, że po 2 tygodniach jest sporo lepiej z samopoczuciem, ale to zalezy od indywidualnej tolerancji.
Poza tym możesz w pierwszym tygodniu brania zacząć od dawki 1/4 tabletki.
Kręciołek
Domownik
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 3 sierpnia 2004, o 10:56
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fiamma75 » 22 czerwca 2007, o 09:36

Paskudnie.
Droższy i dający mniej skutków ubocznych jest Parlodel.
fiamma75
Domownik
 
Posty: 2066
Dołączył(a): 5 maja 2005, o 20:01

Postprzez novva » 22 czerwca 2007, o 10:59

Biorę na noc po pół tabletki i raczej nie odczuwam skutków ubocznych, poza tym, że strasznie tyję. Ale nie jestem pewna, czy to akurat po tym.
novva
 

Postprzez Kręciołek » 22 czerwca 2007, o 11:42

Myśle Novva, ze po tym :(
Bo ja też i dlatego chcę zmienić lek :(
Kręciołek
Domownik
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 3 sierpnia 2004, o 10:56
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez milgosia » 22 czerwca 2007, o 12:10

Wzięłam dzisiaj 1/4 tabletki bromcornu na noc, czymś tam podjadlam i jak na razie czuję sie całkowicie normalnie. Myślę, że wczorajsze sensacje mogly być też spowodowane tym, że na mdłości zaaplikowałam sobie krople żołądkowe, nie patrząc na ich skład :(. No i pewnie raczej mi zaszkodziły niz pomogly, bo zawierały trochę alkoholu (ok 60%), a na ulotce piszą, że alkohol może wzmagac skutki uboczne... Cały dzień czułam się fatalnie, a dzisiaj nic, na szczęście. Spróbuje jeszcze jutro 1/4 tabletki, a potem już po pół. Może nie będzie tak źle.

A co to znaczy, że się tyje?Pewnie to indywidualne, ale ile konkretnie i w jakim czasie? Nie wyczytałam nic takiego na ulotce, ale może nie wszystko tam jest wypisane. Ja jakoś nie bardzo bym chciała przytyć, podoba mi się moja waga 54 kg i wolalabym jej nie ruszać, przynajmniej do ciąży ;), i tak przytyłam ostatnio 2 kg, chociaż mój luby nie miałby nic przeciwko przytyciu jeszcze trochę ;).
milgosia
Moderator forum
 
Posty: 742
Dołączył(a): 18 sierpnia 2006, o 13:41
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Dona » 22 czerwca 2007, o 14:05

Kręciołek napisał(a):Myśle Novva, ze po tym :(
Bo ja też i dlatego chcę zmienić lek :(


no nie wiem jak to jest z tym tyciem..
tez sie bałam, jak przeczytałam gdzis, ze sie tyje...

ale ja w trakcie brania tego leku przeprowadziłam skuteczną kurację odchudzajacą...zrzuciłam ponad 10 kg..,
wiec nie moge powiedziec, ze po Bromku sie tyje...
Dona
Domownik
 
Posty: 353
Dołączył(a): 21 kwietnia 2006, o 10:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kręciołek » 22 czerwca 2007, o 14:18

Z tym tyciem to kwestia indywidualna na pewno.
Jedne tyją, drugie nie.
Ja akurat tak. Ile? Jak brałam poprzednią serię to w ciągu 2 lat tak ze 4 - 5 kilo, moze nie dużo, ale mi przeszkadzało.
Potem zrzuciłam ze 2 kilo no i znów muszę brać - i po tygodniu prawie kilo do przodu :evil:
Kręciołek
Domownik
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 3 sierpnia 2004, o 10:56
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kamienna » 22 czerwca 2007, o 14:55

Dona, co to za skuteczna kuracja odchudzająca? Aż mnie zaciekawiłaś.
Wiem, ze to offtopic.
kamienna
Domownik
 
Posty: 951
Dołączył(a): 26 czerwca 2006, o 18:14

Postprzez Dona » 22 czerwca 2007, o 16:22

ta "kuracja" to po prostu..
dieta 1000 kalorii + ćwiczenia.....
po 2 miesiacach schudłam 9 kg, potem miałam mały przestój w diecie i gubieniu kilogramów ( czytaj: urlop)
A teraz juz nie tak drastycznie z ta dietą (wiecej niz 1000 kcal), ale ograniczam kalorycznośc posiłków, ćwicze, to zrzuciłam jeszcze 2 kg... odchudzam sie dalej... :lol: :lol:
bo nie osiągnełam jeszcze wymarzonej wagi..
Dona
Domownik
 
Posty: 353
Dołączył(a): 21 kwietnia 2006, o 10:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kamienna » 22 czerwca 2007, o 20:02

Dzięki. :)
kamienna
Domownik
 
Posty: 951
Dołączył(a): 26 czerwca 2006, o 18:14

Postprzez Fruzia » 6 lipca 2007, o 18:22

Ja wczoraj pierwszy raz wzięłam wieczorem pół tabletki. Miałam zawroty głowy, nudności, zaburzenia widzenia, w ogóle czułam sie fatalnie, musiałam iść spać. Dziś rano też nie za dobrze, teraz popołudniu lepiej, ale bałam sie jechać autem i odwołałam ważne spotkanie:(
Fruzia
Domownik
 
Posty: 411
Dołączył(a): 10 czerwca 2006, o 13:30

Postprzez milgosia » 16 lipca 2007, o 09:20

Fruzia, ja sobie poradziłam w końcu z bromkiem tak... Z bromergonu przeszłam na lżejszy bromcorn, jak radził Kręciołek, pierwsze pół tabletki przed snem nie było rewelacyjne, rano nadal się źle czułam.

Wtedy przeszłam na 1/4 tabletki na kilka dni, też przed snem no i oczywiście brałam ją podgryzając suchrkami, chlebem. Po kilku dniach 1/2 tabletki znów na 4-5 dni, następnie 3/4 tabletki, aż w końcu doszłam do całej. Na razie czuję się dobrze, nic mi nie dolega, nadal jednak biorę ją na noc i pilnuję tych sucharków. Trochę to trwało, ale teraz jest już dobrze.
milgosia
Moderator forum
 
Posty: 742
Dołączył(a): 18 sierpnia 2006, o 13:41
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Fruzia » 25 lipca 2007, o 19:33

Ja już też jako tako toleruję ten lek. Nareszcie. Dzięki za odp.
Teraz sie zastanawiam, czy nie działa na mnie wręcz przeciwnie, jeśli chodzi o prolaktynę, napisałam to w Twoim wątku o faize lutealnej.
Fruzia
Domownik
 
Posty: 411
Dołączył(a): 10 czerwca 2006, o 13:30


Powrót do Szlachetne zdrowie...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron