Teraz jest 9 maja 2024, o 20:14 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Jak to jest u Was?

Tutaj rodzice mogą się podzielić doświadczeniami z pierwszej linii frontu (forum pomocy)

Moderatorzy: admin, NB

Jak to jest u Was?

Postprzez micelka » 7 listopada 2006, o 01:09

Nie znam się na wychowaniu dzieci, więc chciałabym się zapytać doświadczonych matek- jak to jest z miejscem do spania dla dziecka- czy wszystkie Wasze niemowlaki miały łóżeczka w Waszych pokojach, czy spały w innym pomieszczeniu? Jak długo trwał okres, gdy dzieci spały we wspólnym pokoju? Czy tak długo jak karmiłyście piersią?
Czy w ogóle jest dobre dla malucha, gdy od samego początku śpi w łóżeczku w swoim pokoiku (zakładając, że są oczywiście ku temu warunki) ?
A jeśli matka nie karmi w ogóle piersią? Proszę, wypowiedzcie się.
micelka
Przyjaciel rodziny
 
Posty: 242
Dołączył(a): 9 czerwca 2005, o 12:42

Postprzez juka » 7 listopada 2006, o 08:35

każde dziecko jest inne - więc moim zdaniem poza bardzo podstawowymi sprawami nie da się szczegółowo określić, jak je wychować :D ...
moje dzieci spały w swoich pokojach, ale z najstarszą to był głupi pomysł, bo budziła się w nocy z tysiąc razy i większość czasu spędzałam na łażeniu. młoda za to nie budzi się wcale, lubi spokój i ciszę więc oddzielnme spanie sprawdza się idealnie. piersią karmiłam wszystkie dzieci do ok. roku - bo zdecydowanie najzdrowiej,najtaniej i najwygodniej. ale jeżeli mama ma silną potrzebę szybkiego odzyskania wolności i uniezależnienia się od ssaka, to pewnie nie będzie chciała. kiedy wracałam do pracy, odciągałam mleko na następny dzień, bądź wprowadzałam karmienie mieszane. a jeśli matka w ogóle nie karmi? no to nie karmi, trudno, sama w ten sposób nieźle wyrosłam :lol: .
juka