Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 11:00 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

załamka przed ślubem

Tu można porozmawiać o trudnych doświadczeniach, które dotykają rodzinę (forum pomocy)

Moderatorzy: admin, NB

załamka przed ślubem

Postprzez Niania » 13 kwietnia 2006, o 13:52

Bierzemy (?) ślub we wrześniu, ale na drodze - same przeszkody. Nasze rodziny są nie chcętne do pomocy - jedynie wymagają wesela (a nie przyjęcia jak chcemy). Mamy bardzo mało pieniędzy - ja jeszcze studiuje, narzeczony pracuje. I wciąż kombunuje jak mieć o te pare złoty więcej...
ostatnio wymyśliłam, że gdyby mój tata nie przestał płacić alimentów mimo ślubu to byłoby dobrze.. no ale wiadomo - slub niweczy wszytko i zwalnia z płacenia alimentów, mimo że studiuję. Pożaliłam się mamie - a ona na to - to nie bierz slubu, weź go za 2 lata. I tak na każdym kroku słysze weź go później. Nie dośc że sama się boję to jeszcze człowieka dłują.
Ale ja nie chce czekać! Nawet nie mogę. Raz że chce już być żoną a nie ciągle mieć narzeczonego na dystans, dwa w domu nie wytrzymam kolejnych lat. :cry:

Co mam zrobić?
Mam ochotę przeprowadzić się do narzeczonego bez ślubu - taniej, ekonomiczniej, tyko rodzina wyklnie i kościół też.
Niania
Przyjaciel rodziny
 
Posty: 241
Dołączył(a): 2 stycznia 2005, o 17:57

Postprzez groch » 13 kwietnia 2006, o 15:55

Nianiu, dlaczego boisz się ślubu? Dlaczego rodzice nie chcą, żebyście się pobierali? Napisałaś bardzo ogólnie, trudno coś Ci odpowiedzieć, bo chyba problemy leżą gdzieś głębiej... Jednak spróbuję choć częściowo: