Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:01 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Rozmowa z rodzicami o ślubie.

Narzeczeni wszystkich krajów - łączcie się... w związki małżeńskie (forum pomocy)

Moderatorzy: admin, NB

Rozmowa z rodzicami o ślubie.

Postprzez Wunsch » 16 grudnia 2005, o 21:02

Witajcie! Cieszę się, że znalazłem to forum, jedno z niewielu wartościowych. :)

Mam pytanie do wszystkich życzliwych osób, które będą chciały poświęcić chwilkę na udzielenie mi odpowiedzi.
Z Asią znamy się ponad 5 lat, od ponad 2 lat jesteśmy razem (wcześniej było to tylko koleżeństwo). Na wakacjach podjęliśmy decyzje, że chcemy się pobrać. Ja mam niecałe 21 lat, moja Ukochana jest o rok ode mnie młodsza. Ja studiuję, Asia dopiero studia rozpocznie od następnego roku akademickiego. Oboje jesteśmy narazie na utrzymaniu rodziców. (podaję te wszystkie dane, bo być może mogą mieć jakieś znaczenie dla osoby udzielającej odpowiedzi)