Teraz jest 18 kwietnia 2024, o 03:49 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

brak skoku temperatury 2 miesiące z rzędu...

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB, agulla

brak skoku temperatury 2 miesiące z rzędu...

Postprzez poziomka » 5 czerwca 2012, o 19:24

Witajcie!
Jestem nowicjuszką jeśli chodzi o NPR. Chciałabym się poradzić,bo martwię się o prawidłowość moich cykli...
Obserwacje prowadzę od 3 miesięcy.
Mierzę temperaturę w ustach. W zeszłym miesiącu skok temperatury był mały na poziomie 0,1-0,3 stopnia. Czy to mogło świadczyć o cyklu bezowulacyjnym? W tym miesiącu mija już 21 dzień cyklu (a moje cykle trwają 28-30dni) i nie ma skoku temperatury. Temperatura cały czas utrzymuje się na jednakowym poziomie. Zażywałam w czasie tego cyklu tabletki dopochwowe gynalgin, które jednak nie miały wpływać na obserwacje, choć mi trudno było określać śluz. Ale na temperaturę nie powinny wpływać.
Martwię się,że coś jest nie tak z moją płodnością... Za 2 miesiące biorę ślub i rozpocznę współżycie, jak ja mam polegać na NPR skoro na razie na podstawie moich obserwacji nie da się nic określić. Pomóżcie.
Czy wiecie co może mi "dolegać" ?

Pozdrawiam
poziomka
Przygodny gość
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 czerwca 2012, o 19:07

Re: brak skoku temperatury 2 miesiące z rzędu...

Postprzez magna » 6 czerwca 2012, o 11:15

Skok temperatury na poziomie 0,2 stopnia to właśnie taki, jaki powinien być... A może lepiej wklep swoje obserwacje na forum i ktoś Ci pomoże je zinterpretować... A był szczyt śluzu w tym miesiącu?
magna
Przyjaciel rodziny
 
Posty: 203
Dołączył(a): 2 lutego 2010, o 21:37