Teraz jest 28 marca 2024, o 14:42 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

badanie szyjki macicy - adresaci

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB, agulla

badanie szyjki macicy - adresaci

Postprzez beathlessa » 5 sierpnia 2004, o 00:56

Witam serdecznie! :D

Od poczatku roku 2004 rozpoczelam nauke NPR a dokladniej metody objawowo-termicznej. W tym celu zakupilam i przeczytalam ksiazke dr Rotzera, czytam liczne publikacje, rozmawiam z rowiesniczkami:)

Stad jedno nurtujace mnie pytanie. Mam nadzieje, ze czytelniczki tego posta nie uznaja go za naiwne, chociaz przyznam, ze w sprawie o ktora zapytam jestem laikiem.
Chodzi mi o badanie szyjki macicy...chcialam prosic nie tyle o rozwianie technicznych watpliwosci samej czynnosci ile o osoby, ktore moga stosowac ta metode - o jej adresatow. Nie ma za soba kontaktow seksualnych i w zwiazku z tym nie mam jasnosci czy ta metoda jest przeznaczona rowniez dla mnie... :shock:

pozdrawiam i z gory dziekuje za wypowiedzi:) :D

ff
beathlessa
Przygodny gość
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 marca 2004, o 00:34

Postprzez Anuś » 13 sierpnia 2004, o 11:38

Maria - ja prowadzilam obserwacje jeszcze przed slubem. Zapewniam Cie, ze nie przerwalam blony dziewiczej. Tak na marginesie jest ona przeciez dosc rozciagliwa (oczywiscie do pewnych granic). Nie robi sie przeciez tego bardzo gleboko i mocno, ale delikatnie. Samobadania nie nazwalabym masturbacja, poniewaz robi sie to szybko i bez jakis celow ( nie wiem jak to opisac) - dotyka sie tylko szyjki i na tym jest koniec.
moze ktos jeszcze cos dopisze.
Pozdrawiam
Anuś
Przygodny gość
 
Posty: 70
Dołączył(a): 18 listopada 2003, o 13:36