Teraz jest 4 maja 2024, o 12:18 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Termometr rtęciowy po upadku - czy nadaje się do użycia?

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB, agulla

Termometr rtęciowy po upadku - czy nadaje się do użycia?

Postprzez Amazonka » 20 lipca 2006, o 21:15

Nowy i mój pierwszy termometr rtęciowy owulacyjny spadł mi kilka razy na dywan z wysokości kilkudziesięciu cm. Nie ma na nim żadnych rys, zarysowań ani przerwanego słupa rtęci.
Czy wskazania takiego termometru są wiarygodne?

Jestem początkująca, w czasie drugiego obserwowanego cyklu. Wyznaczenie czasu bezpłodności bezwzględnej ma dla mnie duże znaczenie.

Czy komuś zdarzyło się, że termometr "zwariował" po upadku?
Amazonka
Domownik
 
Posty: 1650
Dołączył(a): 17 lipca 2006, o 09:50
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Niania » 20 lipca 2006, o 23:14

jak w czasie pomiaru nie powstaną dziury bez rteci to myślę że wszystko jest ok :)
Niania
Przyjaciel rodziny
 
Posty: 241
Dołączył(a): 2 stycznia 2005, o 17:57

Postprzez Amazonka » 21 lipca 2006, o 08:15

Słupek rtęci jest nienaruszony. Czy mimo to termometr może być nie do użytku?
Amazonka
Domownik
 
Posty: 1650
Dołączył(a): 17 lipca 2006, o 09:50
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kasik » 21 lipca 2006, o 10:34

oczywiscie ze moze
kasik
 

Postprzez Betsabe » 21 lipca 2006, o 10:38

Hehehe Kasik, ty to jestes wielka przeciwniczka rteciowych termometrow, co nie :wink:
Betsabe
Domownik
 
Posty: 1164
Dołączył(a): 3 lutego 2006, o 11:09

Postprzez kasiama » 21 lipca 2006, o 10:50

Z czasów, jak używałam t. rtęciowego: jak spadał na dywan i słupek się nie rozszczepiał, to używałam dalej.
kasiama