Teraz jest 30 kwietnia 2024, o 13:53 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Początkująca i temperatura

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB, agulla

Początkująca i temperatura

Postprzez JagodaNowak » 1 maja 2006, o 10:15

Witajcie,
jestem osobą początkującą i to bardzo, bo dopiero od paru dni zaczynam mierzyć temperaturę. Mam problem i pytanie, temperaturę mierzę rano około 7, natomiast ostatnie 2 dni mierzyłam przed 7, ale mam maluszka, który się budził około 5 i 6 rano, nie wstawałam do niego, bo mam go w zasiegu ręki, ale siadałam na łóżko i tuliłam dziecko, a potem mierzyłam temperaturę, czy jest to "dozwolone"?, bo z tego co przeczytałam to trzeba od razu mierzyć, bez wstawania. Nie wiem już jak mierzyć, zeby było dobrze... prosze o poradę.
JagodaNowak
Przygodny gość
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1 maja 2006, o 10:00
Lokalizacja: Poznań

Postprzez KP » 1 maja 2006, o 12:12

Jeśli nie wstawałaś, to mogłaś moim zdaniem spokojnie odczekać do tej siódmej. Pomiary o innej porze nie są adekwatne. Jeśli to było wcześniej, to mógł się np. nie wychwycić wzrost temperatury (bo wcześniej temperatura jest niższa).
KP
Nauczyciel NPR - metoda LMM
 
Posty: 279
Dołączył(a): 18 marca 2005, o 21:14

Postprzez JagodaNowak » 1 maja 2006, o 21:07

Dziękuję KP, czyli nawet jak nie wstanę i nie zasnę ponownie to moge poczekac do swojej godziny??? To jest jakieś wyjście, bardzo dziękuję KP i pozdrawiam.
JagodaNowak
Przygodny gość
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1 maja 2006, o 10:00
Lokalizacja: Poznań

Postprzez zielona » 5 maja 2006, o 12:15