Teraz jest 30 kwietnia 2024, o 15:15 Wyszukiwanie zaawansowane

Uprzejmie informujemy,
że decyzją Zarządu Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu
z dniem 1 grudnia 2016 forum pomoc.npr.pl zostaje
Z A M K N I Ę T E
Wszystkie osoby potrzebujące pomocy
zapraszamy na FaceBook'a lub do kontaktu z nami poprzez skrzynkę Porady

Kilka pytań na początek.

Forum pomocy, przeznaczone do odpowiedzi na pytania osób praktykujących naturalne planowanie rodziny (nie jest to forum dyskusyjne).

Moderatorzy: admin, NB, agulla

Kilka pytań na początek.

Postprzez Marzena22 » 18 listopada 2005, o 00:01

Dziewczyny pomóżcie!!
Jestem mężatką od ponad roku,ale o dzidzię staramy się od ponad dwóch lat.Do tej pory nie prowadziłam żadnych zapisków itp. Książkę NPR posiadam od niecałego roku, :oops: ale dopiero od niedawna siedzę i studiuję razem ze wszystkimi ćwiczeniami. Postanowiłam się wziąść w końcu za siebie :oops: Kiedy mam zacząć mierzyć temperaturę,w dniu pierwszej @,po niej?? Dziś już zmierzyłam temperaturę i odnotowałam sobie ją w notesie,uważacie że mogę już ją wpisać do karty obserwacyjnej??Jakie jest najlepsze miejsce do mierzenia temperatury?? Usta wykluczam od razu,więc odbyt, a może pochwa?? Kochać się rano czy wieczorem?? Mąż pracuje na nocki, jedyny wolny dzień to z soboty na niedzielę. Mieszkamy z moją mamą (jest z ojcem po rozwodzie). Jeśli mamy współżyć rano to jak delikatnie przekazać mamie żeby nie było jej w domu?? :roll: No i właśnie ostatnie pytania, które mnie najbardziej nurtują :? Mam nadżerkę wielkości 50 groszówki. Lekarze mówią, że po ciąży ona zniknie, ale możemy leczyć ją antybiotykami.Wybór należy do mnie. Jak myślicie co robić?? Ja myślę że jeśli zamirzam zajść w ciążę to antybiotyki odpadają.

No i ostatnie pytanko :D Używam tamponów,a w którymś z Waszych postów czytałam że ktoś miał jakąś chorobę związaną z używaniem tamponów,czy powinnam je odstawić, chociaż nie wyobrażam sobie tego.